بازاریابی همه کاناله و هوش مصنوعی : زوجی از بهشت بازاریابی
بازاریابی همه کاناله و هوش مصنوعی : زوجی از بهشت بازاریابی
ازاریابی Omnichannel (بازاریابی همه کاناله) و هوش مصنوعی AI
در دنیای دیجیتال پرشتاب امروزی، بازاریابی تبدیل به یک بازی جلوتر ماندن از منحنی ها شده است. تکامل فناوری راه را برای تجارت با مشتریان خود به روش های جدید و نوآورانه هموار کرده است. دو فناوری که دنیای بازاریابی را متحول کرده اند، بازاریابی همه کاناله و هوش مصنوعی (AI) هستند.
در این مطلب بررسی خواهیم کرد که چگونه ترکیب بازاریابی همه کاناله و هوش مصنوعی میتواند یک استراتژی بازاریابی قدرتمند ایجاد کند که به کسبوکارها کمک میکند از رقبا جلوتر بمانند.
بازاریابی همه کاناله چیست
بازاریابی Omnichannel (اومنی چنل – بازاریابی همه کاناله) یک رویکرد مشتری محور است که از کانال های متعدد برای ارائه یک تجربه مشتری یکپارچه استفاده می کند. هدف، ایجاد یک تجربه برند منسجم برای مشتری، صرف نظر از کانالی که برای تعامل با برند استفاده میکند. این می تواند همه چیز را از فروشگاه های آجر و ملات گرفته تا رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و برنامه های موبایل را شامل شود.