مشتری حرف شما را باور نمیکند
زمانی که برای خرید یک آبکش پلاستیکی سبز ؛ به یک مغازه لوازم پلاستیکی فروشی رفتم ، یاد واژه اعتماد افتادم و اینکه چطور میشود که به چیزی که در آن اعتماد معنایی ندارد ، میتوان به دنبال اعتماد گشت.
- محصولی از یک کارخانه ظروف پلاستیکی جعلی چینی
- از یک کشوری که تمام کارهایش پلاستیکی و جعلی است
- و فروشندهای که در مورد همهچیز آن محصول حرفهای جعلی میزند.
- پس من باید خیلی ساده لوح باشم که در میان حرفهای آن به دنبال صداقت باشم و حرفهای او را باور کنم.
- اینها از درختان پلاستیکی نیز به دنبال برداشت میوه هستند.
شخصی اخیراً 450 میلیون دلار برای نقاشی Salvator Mundi پرداخت کرده است ( نقاشی که برای مدت طولانی در دسترس نبود و توسط لئوناردو داوینچی از عیسی مسیح که به سفارش پادشاه لوئیس هفتم فرانسه بیش از 500 سال پیش ساخته کشیده شده است )
صحت و شرایط قطعه مورد تردید قرار گرفته است. دستهایی که پشت معرفی این نقاشی ، بسیار مشکوک بودند – که میتوانست نشانهای بر جعلی بودن آن باشد. واقعا کسی میتوانست برای این تابلو پر از ریسک و ترید ، چک بکشد که به آن ایمان داشته باشد و نشان دهد ، که هنر در نهایت درباره ایمان و اعتماد است. در جهان خریدوفروش ، اعتقاد و ایمان طرفین معامله ، یک چهارچوب اساسی است. زیرا هر آنچه مشتری پیش از تماس با شما باید بداند را پرسیده است و اطلاعات کافی از شما و مورد معامله کسب کرده است