فروش عصبی و بازاریابی عصبی
فروش عصبی و بازاریابی عصبی هردو انقلابی در بخش فروش ایجاد نموده اند.
تصویر کسانی که این دو واژه را شنیده اند این است که این دو یکی هستند ، اما اینطور نیست.
هرچند که هردو از منابع و دانش پایه علم عصب استفاده میکنند ، اما تاکتیکها و استراتژیهای آنان متفاوت است.
فروش عصبی : جریان فروش هوشمند
ما در جهانی در حال تغییر زندگی می کنیم که ضربان قلب اقتصاد کامل بی نظم میزند.
رفتارهای غیر قابل پیش بینی خریداران نیز منعکس کننده این عدم قطعیت است.
استراتژی های فروش پیشین دیگر به نتایجی که ما قبلا به آنها عادت به کسب آنها داشتیم، نمی انجامد.
وقت یک بازی جدید است. خوشبختانه این بازی جدید از طریق علم پیشرفته تحت یک ترند جهانی به نام “مغز خرید Brain Buying ” در دسترس قرار گرفته است.
فروش عصبی چیست – نوروسلینگ NeuroSelling
ادامه : فروش عصبی و بازاریابی عصبی