پاسخ به شکایات مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی
آیا برند شما سوالات و شکایات زیادی در رسانه های اجتماعی دریافت می کند؟
آیا ردیابی و نظارت بر همه شکایات وارد شده از طریق رسانه های رسانه های اجتماعی برای نمایندگان شما دشوار است؟ نگران نباشید ما شما را در مقاله راهنمایی میکنیم.
مشتریان از رسانه های اجتماعی برای تعامل با شرکت ها، پرسیدن سؤال یا ارائه بازخورد انتقادی در مورد محصولات و خدمات استفاده می کنند. از این رو، رسیدگی به شکایات رسانههای اجتماعی از پلتفرمهای مختلف رسانههای اجتماعی برای شرکتها برای حفظ ارتباط با مشتریان و جلب اعتماد آنها بسیار مهم است.
چگونه به شکایات شبکه های اجتماعی رسیدگی کنیم؟
نتیجه تحقیقات Bain نشان داده است که ، مشتریانی که از طریق رسانه های اجتماعی با شرکت ها در ارتباط هستند، ۲۰ تا ۴۰٪ بیشتر از سایر مشتریان، برای دریافت خدمات و محصولاتش آن شرکت ها پول پرداخت میکنند.
همه ما این ضرب المثل را شنیده ایم که “خبرهای بد سریعتر می روند”. دقیقاً به همین ترتیب، نظرات منفی که مشتریان می گذارند، تأثیر بیشتری بر کسب و کار شما دارند تا نظرات مثبت. همیشه بهتر است استراتژی هایی برای رسیدگی به شکایات رسانه های اجتماعی داشته باشید تا در بازی بهترین باشید.
رسیدگی مثبت و عاقلانه به شکایات مشتریان می تواند به حفظ مشتریان و افزایش وفاداری مشتری به برند کمک کند. در حالی که اکنون شکایات در معرض مخاطبان گستردهتری قرار میگیرند و گاهی اوقات توجه نامطلوب را به خود جلب میکنند، سازمانها اکنون گزینههای بیشتری برای کمک و ارتباط با مصرفکنندگان دارند و به طور بالقوه آنها را به قهرمان تبدیل میکنند.
چگونه به شکایات مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی رسیدگی کنیم؟