استراتژی فروش Sales Strategy ( مشاوره تدوین استراتژی فروش در ۱۷ فاز )
استراتژی فروش چیست ؟
استراتژی فروش ، شامل برنامهای که نشان میدهد که چگونه برند یا محصول شرکت باید مزیت رقابتی مناسب را بدست آورد. یک استراتژی فروش موفقیت به نیروی فروش کمک مینماید تا بتواند بر مشتریان هدف تمرکز نموده و ارتباط مناسب و با معنایی با آنان برقرار سازد. استراتژی فروش یک برنامه در حوزه مدیریت فروش برای تولید مشتری راغب و افزایش فروش با افزایش مثبت آگاهی از برند است. استراتژی فروش شامل اهداف، ویژگیهای منحصر به فرد محصول (USP)، رویکردهای خاص برای مخاطبین یا شخص خریدار و یک فرایند گام به گام مدون برای تبدیل هر مشتری راغب به مشتری بالفعل در هر سناریوی فروش احتمالی .
استراتژی فروش یک نقشه راه برای موفقیت است، شامل توضیحات کاملا شفاف در خصوص اهداف و چشم انداز شرکت، شناسایی مشکلات، ارزیابی رقبا، و نقشه برداری از جریانهای مختلف درآمدی شرکت برای رسیدن به سود و سهم بازار هدفگذاری شده. بدون استراتژی فروش، عملا فروشندگان فاقد هدف و مسیری روشنی برای انتقال مزیت رقابتی به مشتری هستند. هنگامی فروشنده با یک استراتژی فروش واضح پشتیبانی میگردد، موثرتر عمل مینماید.
استراتژی فروش Sales Strategy ( مشاوره تدوین استراتژی فروش در ۱۷ فاز )